بازی دنیا باز Last Sentinel از سازندگان سابق راک استار معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، استودیوی Lightspeed LA به عنوان بخشی از کمپانی لایت اسپید، به تازگی از بازی Last Sentinel رونمایی نموده است.

بازی دنیا باز Last Sentinel از سازندگان سابق راک استار معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی دنیا باز، بر شخصیت هیرومی شودا (Hiromi Shoda) تمرکز می نماید و در دنیایی آینده نگرانه در توکیوی ژاپن می گذرد. Last Sentinel با داشتن محیطی کاملا منحصربه فرد، شخصیت های مجذوب کننده، روایت عمیق و گیم پلی غنی، غرق در تاریخچه داستان های علمی تخیلی دیستوپیایی است. استیو مارتین (Steve Martin)، مدیرکل استودیوی سازنده در بیانیه ای گفت:

جری چن (Jerry Chen)، به عنوان رئیس لایت اسپید، اضافه نمود:

لازم به ذکر است که Lightspeed LA به رهبری فردی به ساخت این بازی مشغول است که در گذشته در کمپانی هایی نظیر راک استار (Rockstar) و کرایتریون (Criterion) فعالیت نموده است. او در این مدت روی آثاری نظیر جی تی ای 5، رد دد ریدمپشن و دنباله آن، بولی و Need for Speed: Underground کار نموده است. تیم سازنده بعلاوه شامل برنامه نویسانی است که کارهای قبلی شان از بازی هایی مانند لست آو آس، Star Wars Jedi: Fallen Order، جی تی ای، گاد آو وار و سری آنچارتد تشکیل شده است.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از بازی Last Sentinel نظیر تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد آن در دسترس نیست. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آذر 1402 بروزرسانی: 21 آذر 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1247

به "بازی دنیا باز Last Sentinel از سازندگان سابق راک استار معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی دنیا باز Last Sentinel از سازندگان سابق راک استار معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید