چرا باید در خانه دستگاه تصفیه هوا داشته باشید

به گزارش کیوسک خبری آشنا، در سال های اخیر، دستگاه های تصفیه هوا روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا نموده اند. آنها آلاینده ها را از هوای داخل خانه حذف می نمایند و کیفیت کلی هوایی را که هر روز تنفس می کنیم بهبود می بخشند. اما آیا از تمام مزایای دستگاه تصفیه هوا اطلاع دارید؟

چرا باید در خانه دستگاه تصفیه هوا داشته باشید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، خیلی اوقات ممکن است هوای داخل خانه، حتی با پنجره ها و درهای بسته، حاوی آلاینده های خارجی مختلف از جمله دی اکسید نیتروژن یا مونوکسید کربن باشد. علاوه بر این، مواد شیمیایی مانند کلر، آمونیاک، فرمالدئید، بنزن و فتالات ها در محیط حضور دارند. یکی از مزایای اصلی یک دستگاه تصفیه هوا این است که دستگاه می تواند آن مواد شیمیایی را فیلتر نموده و هوای تازه را به خانه شما بازگرداند.

میزان آلرژن ها را کاهش می دهد

جدا از مواد شیمیایی، هوای داخل خانه اغلب با آلرژن های مختلفی مانند گرده، گرد و غبار یا موهای حیوانات خانگی پر می گردد. فیلتر کردن آنها از محیط اطراف به کاهش علائم و جلوگیری از ابتلا به تب یونجه یاری می نماید. اگر آلرژی دارید، مطمئناً از مزایای دستگاه های تصفیه هوا قدردانی خواهید کرد!

از شما در برابر بیماری های موجود در هوا محافظت می نماید

سرماخوردگی و آنفلوانزا شایع ترین بیماری هایی هستند که به وسیله پاتوژن های موجود در هوا منتشر می شوند، اما مطمئناً تنها نیستند. باکتری ها و ویروس ها نیز می توانند از این طریق منتقل شوند، و اغلب، زمانی که یکی از اعضای خانواده بیمار است، بقیه به زودی هدف قرار می گیرند. اگر می خواهید از آن جلوگیری کنید، از تصفیه نماینده ای بهره ببرید که پاتوژن ها را گرفته و از رسیدن آن ها به افراد دیگر در خانه جلوگیری می نماید.

بوی نامطبوع را خنثی می نماید

مزایای دستگاه تصفیه هوا چیست که بسیاری از مردم نمی شناسند؟ این دستگاه ها می توانند با حذف بوهای مختلف از محیط اطراف و جایگزینی آنها با هوای تازه به کنترل بوهای مختلف در خانه شما یاری نمایند. به لطف دستگاه های تصفیه هوا، به راحتی می توانید بوی غذای پخته شده، سیگار یا رنگ را از بین ببرید.

خواب را بهبود می بخشد

اگر هوایی که تنفس می کنید تمیزتر باشد، قرار گرفتن در معرض آلرژن های داخل خانه، مانند قارچ ها، کنه های گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی نیز کاهش می یابد. این امر خطر ابتلا به تب یونجه و بیدار شدن شما در شب با عطسه، سرفه، گلودرد یا آبریزش بینی را به حداقل می رساند. اختلالات خواب کمتر به این معنی است که در طول روز احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.

شرکت پارس با گارانتی پوزیترون تنها نماینده رسمی دستگاه تصفیه هوای هانیول در ایران است که می توانید جهت سفارش با واحد فروش سازمانی آن با شماره 09303670617 تماس بگیرید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1245

به "چرا باید در خانه دستگاه تصفیه هوا داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید در خانه دستگاه تصفیه هوا داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید