تور عمان لحظه آخری: سرانجام همکاری با تیم ملی عمان، علی تاجیک: حال تکواندو خوب نیست

به گزارش کیوسک خبری آشنا، به گزارش خبرنگاران، علی تاجیک سرگروه سابق تیم ملی تکواندو و نایب قهرمان سال 2005 دنیا که از دی ماه 92 به عنوان سرمربی تیم ملی عمان کار خود را شروع نموده بود، روز گذشته به این همکاری خاتمه داد و به تهران بازگشت.

تور عمان لحظه آخری: سرانجام همکاری با تیم ملی عمان، علی تاجیک: حال تکواندو خوب نیست

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

وی در این مورد به خبرنگاران گفت: برنامه های زیادی برای تکواندو عمان داشتیم و در شرایطی که ثمره کوشش چند ساله در حال به بار نشستن بود، بودجه فدراسیون تکواندو این کشور کاهش پیدا کرد. آنها فقط حضور در مسابقات رسمی چون قهرمانی آسیا و جهان را پوشش می دادند و سایر برنامه ها از جمله حضور در اردوها و تورنمنت های بین المللی به باشگاه ها واگذار شد.

تاجیک اضافه نمود: تکواندوکاران عمان تازه راه کسب مدال را یاد گرفته بودند. در رقابتهای پاکستان هم یک تیم باشگاهی اعزام شد و دو نفر از شاگردان ما در تیم ملی اعزام شده و در غیاب من یک طلا و یک برنز کسب کردند. به هر حال مجموع شرایط به گونه ای پیش رفت که به توافق نرسیدیم و قرارداد تمدید نشد. ولی ارتباط ما همچنان ادامه دارد و با پیشنهاد مسئولان عمانی مقرر شد برای مسابقات رسمی یاری کنم.

قهرمان سابق تکواندو آسیا به شرایط حال حاضر تکواندو کشور هم اشاره نمود و گفت: مجمع تکواندو در برترین شرایط برگزار گردید و نتیجه آن هم مطابق انتظار خانواده تکواندو و باعث خوشحالی همه شد. ولی نکته نگران نماینده صادر نشدن حکم هادی ساعی به دلایل واهی بود. این موضوع نشان می دهد آنها که دنبال این حواشی هستند اصلاً تکواندوکار نیستند، چرا که یک تکواندوکار واقعی از شکست هم استقبال می نمایند. ولی آنها که در برابر ساعی شکست خوردند دست به هر کاری می زنند، تا موقعیت خود در فدراسیون را حفظ نمایند. مگر چقدر این منافع ارزش دارد که با وجود باخت هم از آن دست نمی کشند.

وی ادامه داد: باید جهت رشد و پیشرفت را برای سایر اهالی ورزش هم فراهم کرد. اینکه چرا آقایان اصرار به ماندن دارند، در حالی که پیغام مجمع که همان خواست جامعه بزرگ تکواندوست، با صدای بلند اظهار داشت که تکواندو دیگر نیازی به شما ندارد. سراسر جهان مجمع، رئیس فدراسیون را انتخاب می نمایند و همه به آن احترام می گذارند. یعنی رأی مجمع بر هر چیزی ارجح است و هیچ ارگانی نمی تواند دخالت کند. ولی در ایران شرایط فرق دارد.

تاجیک در سرانجام گفت: حال تکواندو خوب نیست. برنامه های فشرده ای پیش رو برای تکواندو بسیار مهم است. به عنوان عضو کوچکی از خانواده تکواندو از دکتر سجادی می خواهم با تنفیذ حکم ساعی آرامش را به این رشته بازگرداند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 904

به "تور عمان لحظه آخری: سرانجام همکاری با تیم ملی عمان، علی تاجیک: حال تکواندو خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: سرانجام همکاری با تیم ملی عمان، علی تاجیک: حال تکواندو خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید