غفوری: دست های پشت پرده اجازه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را نمی دهد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، بازیکن تیم فوتبال استقلال بر این باور است که دست های پشت پرده اجازه خصوصی شدن این باشکاه و بعلاوه پرسپولیس را نمی دهد.

غفوری: دست های پشت پرده اجازه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را نمی دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وریا غفوری که پس از رهایی از مصدومیت توانست در بازی مقابل مس رفسنجان به میدان برود و در پیروزی 3 بر 2 تیمش حضور داشت، گفت: خدا را شکر پس از هفت مسابقه توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم. خیلی فرصت آماده سازی نداشتم، اما بازهم خوب بود و توانستم صحیح و سالم از زمین بیرون بیایم. با این حال مهم ترین مسئله خروج تیم با سه امتیاز بود.

وی درباره رضایت طرفداران از شرایط استقلال و ادامه صدرنشینی این تیم، گفت: قطعاً همینطور است و وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می گردد و تیم اعتماد به نفس بهتری می گیرد. در نیم فصل دوم تیم قوی تری خواهیم بود و این فرایند را ادامه خواهیم داد.

مدافع استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته تا زمانی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرده هیچ چیز تمام نشده است، گفت: همه برای یک هدف می جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تیم و طرفداران ما این لیاقت را دارند که یک جام داشته باشند. در این مدت خیلی به تیم ما ظلم شد و حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم آخرین ضربه ای بود که بازیکنان و طرفداران استقلال خوردند.

غفوری ادامه داد: این یک فاجعه ملی است و اصلاً نمی توان هیچ گونه آن را توجیه کرد. دستگاه های عریض و طویل شان نمی توانند به شرایط فوتبال سر و سامان بدهند و آدم های سیاسی را می بینیم که تا دل تان بخواهد در مسائل ورزشی دخالت می نمایند، اما یک نفر پاسخگو نیست. نه مجلس پاسخ می دهد و نه وزارت ورزش و مدیرانی که بودند، پاسخگو هستند. همه پشت مسائل مختلف پنهان می شوند و هیچ کس مسئولیت را قبول نمی نماید. در این چند روز یک عذرخواهی ساده از زبان کسی شنیده اید؟

وی در مورد اینکه پس از این اتفاق آیا از انگیزه بازیکنان هم کم می گردد یا نه، گفت: هر باشگاهی کوشش می نماید در بالاترین سطح باشد و وقتی این شانس را بگیرد، قطعاً لطمه می بیند. با این حال تیم ما برای جام داخلی انگیزه دارد و این علت نمی گردد، اما این واقعاً ضربه بزرگی به فوتبال ما بود.

مدافع استقلال درباره اینکه با این شرایط فوتبال ایران به سمت آماتوری می رود، گفت: اگر مصاحبه بازیکنان و مربیان را شنیده باشید، تعیین می گردد فوتبال آماتور است که سعی می کنیم به آن سر و شکل حرفه ای بدهیم. با این رویه نمی توانستیم پیروز شویم و این اتفاق از یک طرف فاجعه است و از طرف دیگر امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زده اند و همواره ماست اقتصادی می کردند، بیدار شوند.

غفوری در واکنش به این موضوع که می تواند واضح تر صحبت کند، گفت: خیلی تعیین است. بالاترین نهاد ورزشی، وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر ورزش است. شما مصاحبه ها را ببینید که بارها [سلطانی فر] صحبت از خصوصی سازی نموده و گفته تا انتهای سال جاری دو تیم خصوصی می شوند، اما این اتفاق رخ نداده است. این دست های پشت پرده است که نمی خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و می خواهند یک فوتبال بی شخصیت و محتاج را ببینند که همواره ناتوان است و گدایی کند و کاسه چه کنم چه کنم دستش بگیرد تا از این طرف و آن طرف قطره ای پول بیاید. می خواهند فوتبال همواره بدهکار و ورشکسته باشد. این تعیین است و دست های پشت پرده همان هایی هستند که نمی گذارند فوتبال به اهالی ورزش سپرده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 956

به "غفوری: دست های پشت پرده اجازه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: دست های پشت پرده اجازه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید