سامسونگ از گوشی گلکسی XCover 7 و تبلت گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد

به گزارش کیوسک خبری آشنا، با وجود اینکه کاربران زیادی چشم انتظار رونمایی از گوشی های سری S24 هستند، اما امروز سامسونگ از گوشی و تبلت جان سخت خود با نام های گلکسی XCover 7 و گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد که از اندروید 14، فناوری NFC و دکمه اختصاصی قابل برنامه ریزی بهره می برند و هر دو از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند.

سامسونگ از گوشی گلکسی XCover 7 و تبلت گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد

مشخصات گلکسی XCover 7

این گوشی جان سخت از نمایشگر 6.6 اینچی LCD استفاده می نماید که دارای رزولوشن FHD+ است و حساسیت نمایشگر افزایش پیدا نموده تا حتی با دستکش هایی با حداکثر ضخامت 2 میلی متر و بعلاوه در محیط های مرطوب بتوانید از آن استفاده کنید. سامسونگ نام چیپست به کار رفته در گوشی را اعلام ننموده و فقط گفته که یک تراشه 6 نانومتری با پردازنده 8 هسته ای محسوب می گردد.

در پنل پشتی فقط یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیده می گردد و بالای نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. ظرفیت رم به 6 گیگابایت می رسد و در کنار آن باید به حافظه 128 گیگابایتی اشاره کنیم. به لطف پشتیبانی از درگاه microSD، می توانید ظرفیت حافظه داخلی را افزایش دهید. ضمناً نباید پشتیبانی از جک هدفون را از قلم بیندازیم.

طبیعتا این گوشی از بدنه بادوامی بهره می برد و در کنار گواهی IP68، استاندارد MIL-STD-810H هم برای آن دریافت شده است. بر روی نمایشگر، شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس تعبیه شده تا در برابر ضربات دوام بالایی داشته باشد و ضمناً باتری 4050 میلی آمپر ساعتی هم قابل تعویض است. یکی از قابلیت های بسیار مجذوب کننده گلکسی XCover 7 این است که بدون باتری و با برق مستقیم می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین در شرایطی که می خواهید ساعات زیادی گوشی را به شارژر متصل نگه دارید، می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

مشخصات گلکسی تب اکتیو 5

این تبلت جان سخت از نمایشگر 8 اینچی LCD با رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. بعلاوه مانند گوشی تازه سامسونگ، حساسیت نمایشگر ارتقا یافته است. در پنل پشتی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده و باید به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

برای خرید این تبلت می توانید بین دو مدل 6/128 و 8/256 گیگابایتی دست به انتخاب بزنید. با توجه به گواهی IP68، یک تبلت کاملا ضدآب محسوب می گردد که از قلم S Pen هم پشتیبانی می نماید. با توجه به دریافت استاندارد MIL-STD-810H0، در برابر ضربات دوام بالایی از خود نشان می دهد ولی بر روی نمایشگر، شیشه محافظ قدیمی گوریلا گلس 5 قرار گرفته است. باتری استفاده شده 5050 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که می توانید آن را تعویض کنید.

فروش این تبلت و گوشی به زودی شروع می گردد ولی سامسونگ قیمت این دو دستگاه را هنوز اعلام ننموده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1250

به "سامسونگ از گوشی گلکسی XCover 7 و تبلت گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گوشی گلکسی XCover 7 و تبلت گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید