جمع آوری کهنه فروشان خیابان مولوی تهران ، در این بازار چه می فروختند؟

به گزارش کیوسک خبری آشنا، امیر یزدی به حضور افرادی که هر روز ساعت 2 بعدازظهر تا پاسی از شب اقدام به کهنه فروشی و ایجاد سد معبر در پیاده رو ها و معابر خیابان مولوی می نمایند، اشاره نمود و اضافه نمود: وجود کهنه فروشان در خیابان مولوی و اقدام آن ها به فروش اجناس غیرمرغوب در پیاده روها، موجب سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است.

جمع آوری کهنه فروشان خیابان مولوی تهران ، در این بازار چه می فروختند؟

به گزارش همشهری آنلاین، وی با اشاره به حساسیت این محله از حیث قرارگیری در مرکز شهر و بافت قدیمی تهران بیان نمود: به منظور حذف زوائد بصری و جلوگیری از بروز مسائل زیست محیطی که در اثر حضور کهنه فروشان ایجاد می گردد، برطرف سد معبر در این محور از اهمیت به سزایی برخوردار بود و در دستور کار نهاده شد.

شهردار قلب تهران در خصوص اجرایی شدن طرح ساماندهی خیابان مولوی شرح داد: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه مسائلی به علت تجاوز کهنه فروشان در معابر رفت وآمد شهروندان ایجاد نموده، بعلاوه مسائل ترافیکی، بهداشتی و مالی که از سوی کهنه فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می گردد.

مرتضی اشرفی، شهردار ناحیه 4 منطقه 12 در خصوص این طرح گفت: طرح ساماندهی خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه به همت شهرداری و با همکاری کلانتری 116 مولوی انجام می گردد.

وی ادامه داد: بعضی افرادی که اقدام به کهنه فروشی در خیابان مولوی می نمایند، بزهکاراند که با اجرایی شدن طرح ساماندهی به جز برطرف مزاحمت و ایجاد زیبایی بصری، شاهد کاهش سرقت های خرد در این منطقه هم خواهیم بود.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: kshna.ir شناسه مطلب: 1149

به "جمع آوری کهنه فروشان خیابان مولوی تهران ، در این بازار چه می فروختند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "جمع آوری کهنه فروشان خیابان مولوی تهران ، در این بازار چه می فروختند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری کهنه فروشان خیابان مولوی تهران ، در این بازار چه می فروختند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید